مذاکرات با نکونام همچنان ادامه دارد

مذاکرات با نکونام همچنان ادامه دارد




 

 


مذاکرات با نکونام همچنان ادامه دارد


تاریخ : دوشنبه ،
26 تیر 1391

ادامه مذاکرات نکونام و استقلال به بازگشت مديرعامل اين باشگاه از مالزي موکول شده است.


مذاکرات جواد نکونام با باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد اما هنوز قراردادي بين کاپيتان تيم ملي و استقلالي‌ها منعقد نشده است.مسئولان باشگاه استقلال اين قول را از نکونام گرفته‌اند که تنها در اين تيم بازي کند و تا ساعتي پيش و قبل از سفر فتح الله زاده به مالزي با اين بازيکن مذاکره کردند.

جواد نکونام مشکلي از لحاظ مالي با باشگاه استقلال ندارد اما اين باشگاه بايد مبلغ توافقي رضايت نامه اين بازيکن با مسئولان تيم اسپانيايي را به باشگاه اوساسونا پرداخت کند.

باشگاه اوساسونا چندي پيش اعلام کرده بود که براي صدور رضايت نامه نکونام 2.5 ميليون يورو مي‌خواهد اما فتح الله زاده در گفت و گو با فارس اعلام کرد طبق توافقات با باشگاه اوساسونا براي دريافت رضايت نامه نکونام مبلغ را تا 500 هزار دلار پايين آورده‌اند.


اين در حالي است که استقلالي‌ها همچنان با مشکلات مالي دست و پنجه نرم مي‌کنند و فتح الله زاده عصر امروز و قبل از مذاکره با نکونام براي گرفتن اسپانسر با يکي از بانک‌ها جلسه داشت و خواستار حل مشکلات مالي بود. تا زماني که پول رضايت نامه نکونام به باشگاه اوساسونا پرداخت نشود اين بازيکن حق امضاي قرارداد با هيچ باشگاهي را ندارد چرا که در اين صورت با واکنش مسئولان اوساسونا روبه رو خواهد شد.

فتح الله زاده صبح امروز از انجام مذاکرات با نکونام خبر داد. وي در حالي که در راه فرودگاه امام خميني بود چند دقيقه‌اي با نکونام صحبت و باز هم به اين بازيکن تاکيد کرد که به صحبت‌هايش پايدار است و در چند روز آينده مبلغ رضايت نامه وي را به باشگاه اوساسونا پرداخت خواهد کرد.

با اين اتفاقات به نظر مي‌رسد قرارداد نکونام به روز پنج شنبه که فتح الله زاده صبح امروز قولش را داده بود موکول شد و همه چيز در گروي بازگشت مدير عامل استقلال از کشور مالزي است. فتح الله زاده براي شرکت در جلسه کنفدراسيون فوتبال آسيا به اين کشور سفر کرده است.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل